Med våra lättanvända och säkra APIer kan vi enkelt koppla upp Butiksfeedback mot era befintliga system.
Lätt för ansvarig på stationen att se feedback från kunder i realtid
Butiksfeedback i 3 steg:
1. Snabb dialog med dina kunder direkt i mobilen
Modernt och lättanvänt, kunder scannar QR koden i butiken och lämnar feedback i sin mobil. Du bestämmer frågorna! Butiksfeedback kan användas till alla stationer. Snabbt att komma igång, och vet du, denna tjänst ger resultat på riktigt!
2. Scanna med mobilen och nå formuläret
Kunden lämnar sitt svar med flervalsalternativ, stjärnor eller egna ord. Frågeformuläret kan även nås via länk på webben från era sociala medier eller hemsida. Det här säger en av våra nöjda kunder är det bästa: ”Att vi kan anpassa Butiksfeedback efter våran butik. Man bedömer butiken på orten och inte kedjan.”/Reinhard, Butiksägare, Vingåker
3. Se resultaten i realtid på webben
Data från enkäten sammanställs och du kan enkelt se och jämföra feedback över tid. Du kan enkelt: Se vad dina kunder efterfrågar just nu, fråga dina kunder och få svar i realtid, se vad ni är riktigt bra på och vad ni kan förbättra, få svar på vad dina kunder vill köpa och se resultaten i realtid på webben!
För bättre kvalité på stationerna och ökad kundnöjdhet.